Het Team

De medewerkers van Summit Health & Business
Theo Nass

Theo Nass

Directeur

Theo bruist van de ideeën en plannen. Hij is sportfysiotherapeut, maar vooral de visionair van het bedrijf. Gezondheid neerzetten als een onderneming. Multidisciplinair werken, actieve revalidatie en preventie vloeien voort uit zijn genen.

Arlet den Ouden

Arlet den Ouden

Casemanager & adviseur ergonomie

Arlet is casemanager en ergonomisch adviseur. Vanuit haar ervaring als bedrijfsfysiotherapeut adviseert zij bedrijven op het gebied van fysieke belasting en ergonomie, bijvoorbeeld in de vorm van werkplekonderzoeken en preventieve voorlichtingstrajecten. ‘De meeste gouden tips zijn heel persoonlijk. Veel mensen moeten beter naar hun lichaam luisteren en de balans vinden tussen spanning en ontspanning.’

Sandra Olierook

Sandra Olierook

Managementassistente

De spin in het web bij Summit Health & Business is Sandra. Voor vragen over de werking van VerzuimSignaal kunt u bij Sandra terecht, maar ook voor informatie over producten en diensten, het inplannen van de PMO’s en cursussen. Servicegericht, maar ook altijd positief en vrolijk!

Jolanda Koopmans

Jolanda Koopmans

Bedrijfsarts

Jolanda Koopmans is geregistreerd bedrijfsarts en stralingsarts. Zij is bevoegd om specifieke bedrijfskeuringen uit te voeren, denk aan bodemsaneringskeuringen, radiologische- en offshore keuringen.

Paul van Loenen

Paul van Loenen

Arbeidsdeskundige

Paul is een zeer ervaren Arbeidsdeskundige. Hij is jaren lang in dienst geweest bij het UWV als arbeidsdeskundige. Deze ervaring neemt hij mee in zijn werk om het juiste advies te geven over arbeidsmogelijkheden bij (dreigende) uitval van werknemers.

Joop Groenendijk

Joop Groenendijk

Mentale coaching

Joop is opgeleid tot synergetisch coach. Joop is oprecht, nieuwsgierig, empathisch, betrokken, weet de juiste vragen te stellen en gaat samen met jou op zoek naar de manier van leren die het beste bij je past. Hij houdt je een spiegel voor, kan relativeren en hij heeft humor. Joop heeft ervaring met coachen in verschillende organisaties.

Ellen Nass

Ellen Nass

Commercieel directeur

Netwerken hoort bij Ellen. Mensen in contact brengen. Ellen is verantwoordelijk voor de commerciële kant van het bedrijf waarbij internet marketing de nieuwste uitdaging is. Haar motto: ’Gezondheid is een lifestyle, het moet onderdeel worden van de bedrijfscultuur, niet iets wat alleen in ziekenhuizen en bij bedrijfsartsen aan de orde komt.’

Harry Meijer

Harry Meijer

Casemanager & veiligheidskundige

Harry voert als casemanager, arboverpleegkundige en veiligheidskundige een divers pakket aan taken uit. Naast de arboverpleegkundige spreekuren geeft hij diverse cursussen maar ook voor PMO’s en gehoortesten draait hij zijn hand niet meer om. Integer en oprecht, Harry gaat het gesprek aan ‘Je moet het probleem durven benoemen, pas dan kun je werken aan een duurzame oplossing!’

Ilse van der Kruk

Ilse van der Kruk

Medisch secretaresse

De steun en toeverlaat van de onze bedrijfsartsen, zo kan Ilse het best worden omschreven. Accuraat als ze is, plant zij de afspraken voor de bedrijfsartsen en verzorgt ze de rapportage van het consult. Wilt u een afspraak inplannen of wijzigen met één van onze bedrijfsartsen of de verzekeringsarts? Neem dan contact op met Ilse!

Eelco van Stokkom

Eelco van Stokkom

Bedrijfsarts

Al vele jaren werkzaam bij Summit Health & Business is bedrijfsarts Eelco van Stokkom. Hij is een geregistreerd senior medisch adviseur. Hij is communicatief vaardig en heeft een no-nonsense instelling. Hij is tevens bevoegd om diverse medische keuringen uit te voeren.

Ruud van de Laar

Ruud van de Laar

Arbeidshygiënist

Summit heeft ook een arbeidshygiënist paraat: Ruud van der Laar. Hij is voornamelijk bezig met arbeidsomstandigheden, met als doel deze zo te optimaliseren dat het welzijn en de gezondheid van de werknemers niet in gevaar komt, ofwel: Arbozorg is zijn werkterrein, de bescherming van werknemers zijn doel.

Paul Walters

Paul Walters

Mediator

Één van de initiatiefnemers en grondleggers van mediation in Nederland is Paul Walters. Hij heeft veel ervaring in leidinggevende functies en people management. Zijn specialisatie: optimalisering van onderlinge werkrelaties en support van professionals binnen bedrijven en organisaties.

Michèle van den Bijllaardt

Michèle van den Bijllaardt

Manager

Manager van Summit Health & Business is Michèle. Eerlijk, enthousiast, inlevend en recht door zee. Michèle is een echte people manager. Zij is verantwoordelijk voor de dagelijkse voortgang van het bedrijf en de acquisitie. ‘Wat wij aan bedrijven adviseren, brengen we hier zelf ook in de praktijk.’ Michele is trots op haar team met mensen die eraan hechten dat ze hun werk leuk en uitdagend vinden en er gezond bij blijven.

Jeannet van den Oever

Jeannet van den Oever

Casemanager & re-integratieadviseur

HRM, casemanagement en re-integratie zit allemaal in het pakket van Jeannet. Zij biedt o.a. ondersteuning aan bedrijven op het gebied van HRM. ‘Ik wil zowel de werkgever als de werknemer begeleiden om de omstandigheden en de situatie zo optimaal mogelijk te maken, dan presteert iedereen beter. Om te slagen moet je dan ook daadwerkelijk oprechte interesse in mensen hebben.’ Gelukkig is dit bij Jeannet het geval.

Amy van Toor

Amy van Toor

Doktersassistente

Amy is onze doktersassistente. Bij de uitvoering van PMO’s en keuringen stelt zij de deelnemers op hun gemak en neemt zij alle tijd ze te informeren over wat ze te wachten staat tijdens een onderzoek of keuring. Daarnaast ondersteunt Amy de casemanagers gedurende de eerste 8 weken van het ziekteverzuim.

Iwona van Zanten – Przybysz

Iwona van Zanten – Przybysz

Bedrijfsarts

Iwona is onze Pools sprekende, geregistreerde bedrijfsarts met ruime ervaring in diverse branches. Proactief, altijd op zoek naar oplossingen op maat. Iwona is gespecialiseerd in arbeidsconflicten en psychische klachten.

Winneke van Ekkel – v.d. Voorden

Winneke van Ekkel

Mentale coaching

Als arbeids- en organisatiepsycholoog adviseert Winneke werkgevers en werknemers als het mentaal even niet meer zo lekker loopt. En eenmaal bekend met het bedrijf, werkt ze preventief aan een goede onderlinge verstandshouding. Haar uitgangspunt is dat werken leuk moet zijn, zowel voor werkgever als voor werknemer.

Anita Regout

Anita Regout

Mediator

Anita heeft een lange ervaring in managementfuncties bij de overheid en het bedrijfsleven. Zij heeft zich toegelegd op mediation en training voor medewerkers in MKB-bedrijven, familiebedrijven en dienstverlenende organisaties.